Det kittlar lite

Idag är det fredag och vad ska man göra idag? Blev tydligen helt ledig tack vare att min skolkamrat jag arbetar med har däckat i magsjuka under natten. Ska väl mest städa, pyssla och lite sådant skulle jag tro. Men det ger med sig, läsa DN i lugn och ro för en gångs skull kanske vore på sin plats också.

Tog en liten runda inne på Flashback för att se vilken allsvensk fotbollsspelare som blivit gripen av polisen under gårdagen. I en annan tråd diskuteras den här bloggen. Har hört om den innan och så men aldrig besökt den själv. Så jag var helt enkelt tvungen att kolla upp det hela. Det här är en blogg som verkligen kittlar allt i hela kroppen alltså, vad är det för människa? På Flashback pratas det om att det antingen är en stor parodi på hela bloggvärlden eller att det rör sig om en mycket tragisk människa. Jag har svårt att avgöra vad som är i görningen, är det någon av våra läsare som kan förklara för oss vad vi har att göra med här? Jossan, du bor i Uppsala, du kanske har något att dela med dig av? Jag är mycket nyfiken.

Kommentarer
Postat av: Johan W

Jag har ingen aning, men jag blir illa berörd varje gång jag går in på hennes blogg.

2008-11-21 @ 11:12:51
URL: http://www.wallstreetradio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0