Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag, tror jag

Det där med glesbygsfylla vi nämnde i föregående inlägg provade vi på i lördags. En kameraman var utsänd för att dokumentera resan, ungefär såhär såg det ut (Varning, starka bilder!):


Josefine har ingen fungerande kamera, men fota kan man göra med mindre anpassade verktyg.


Kvällens vapenarsenal med raketgeväret Fernet Branca i huvudrollen.


Sä glad blev Jossan när hon fick syn på Fernet-flaskan


Sune skriker åt ungarna på gården att ge fan i den tjocka ungen


Jossans väninna Anna blev fundersam efter att ha hört orden "bajsa i en tuba" tio gånger den senaste timmen.


Irland kom på besök...


...med en äggkopp Fernet


Den mycket populära leken bland jurister är att en säger en lagparagraf och den andre ska säga vilken paragraf det är, just detta fångat på bild. Mycket gripande.


Kvällens transportmedel


Välkommen in sa Erik och in gick vi.


Erik gillar spartansk inredning, vi ringde Martin Timell.


Erik upptäcker att någon har bajsat i kameraväskan


Simon häller upp den spartanskt serverade bålen.


Simon upptäcker att han inte har några byxor på sig.


Storbesök från Hässelby, innan under dagen delade Nils en prinsesstårta med Ken Ring.


Kvällens ljuskälla.


En slagen hjälte klockan 01.30 i ett studentrum.

Kommentarer
Postat av: Erik

En synnerligen trevlig min jag gör i samband med bajsincidenten.

2008-11-10 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0