Fyra punkter

  • Som skoluppgift så har hela klassen fått projektet att starta en egen tidning. Vår ska handla om bloggar. Spännade värre, håller på att spåna så mycket idéer som jag bara kan nu. Helst vill jag bara blogga för den, eller rita serier. Hur som helst så känns det som att det kommer brytas ny mark, eller bli en kanonflopp.
  • Är trött på att vara trött hela tiden. Och att xs-storlekarna i alla klädaffärer fortfarande är för små. Vill ge upp livet som räka och börja gymma. Har hittat ett billigt gym för bara 150 spänn i månaden. Men jag vet inte, något bär emot. Gym? Har aldrig varit på ett. Är rädd att det bara kommer vara folk som man hatar där, stora surferdudes i billabong-shorts och stånd. Ja, ni som besöker gym: är det bara kukhuvuden på dem? Jag vill att det ska vara som att komma till ett bibliotek eller något. Bara sköna, tysta och ödmjuka människor.
  • Frida Hyvönens nya skiva "Silence is wild" är väldigt vacker. Stora, pompösa pianoballader, we like. Nio av tio gånger hellre ett piano än en gitarr. Gissar på att jag kommer att ångra det uttalandet.
  • Valvaka? Någon? 
/Simon

Ingen Nas ikväll heller, bara Liverpool och en ond, kall till matchen.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag har ju gymmat nu i två månader och jag är fortfarande osäker och rädd där nere i källaren.

2008-11-04 @ 18:04:54
Postat av: Disco

Räkor kan relativt snabbt förvandlas till kräftor Simon! Tro mig, jag har bara tränat en och en halv månad men min räkskepnad börjar redan skava i kanterna. Att se en och annan Vakumpumpad testosteronhummer med tunnelseende och tights är bara roligt och förgyller helhetsupplevelsen. Prova säger jag!

2008-11-04 @ 21:50:27
Postat av: Johan W

På mitt gym, här ute i förorten, är det en brokig skara män - och någon enstaka kvinna - som tränar. En man brukar träna i mysbyxor och instoppad flanellskjorta, medan en annan alltid går runt och med headset och pratar något afrikanskt språk. Sen finns det en hel del som ser ut att tillhöra något gäng också, ganska trevligt. Gym är förövrigt värdelöst om man inte vet vad och hur man ska träna.

2008-11-04 @ 22:11:09
URL: http://www.wallstreetradio.blogspot.com
Postat av: Billy

Jag har värsta idén nu, Simon. Drar den imorgon.

2008-11-04 @ 22:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0