Lämna bilen hemma!

När klockan slog två inatt gick jag upp och satte på datorn. På Aftonbladets hemsida var det ovanstående ord som var det första jag såg. En och en halvtimma senare satt jag bakom ratten på väg mot Skavsta flygplats. Redan nu kan jag konstatera att det var den värsta bilresan jag någonsin manövrerat en bil igenom. Snö, halka och storm, tre fantastiska saker som tillsammans skapar ett monster för bilister. En lastbil körde av vägen, jag körde om en annan lastbil och har aldrig känt mer dödsnärvaro i hela mitt liv. Nu gick resan bra och fick nyss ett meddelande om att min flickvän var fram i Barca och jag landade nyss i min lägenhet igen efter lite morgonfika hos en pastorsfamilj, lös den ekvationen om ni kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0