Mer tidelag och annat osmakligt

Klockan har sakterliga klämtat fram tiden idag. Resfebern tar sig i uttryck som enorm rastlöshet, alldeles för många cigaretter och en total handlingsförlamning. Inom kort är jag på väg långt bort från Skrapan, eller en sisådär femtio mil i alla fall. Vad som helgen har att bjuda på vet jag inte riktigt än, men någon kalasfylla eller dylikt är inte helt oväntat. Annars har jag mest fortsatt att äcklas lite åt våra ovänner "djursexmaffian" som idag fick ytterliggare ett långt reportage. Vi får läsa om deras berättelser när de smyger in i hagar och lurar hästar med äpplen för att senare skinka på den ätande hästen. Jag hoppas verkligen Simon får nysta i det här under mellandagarna på SMP. Scrollade sedan lite längre ner på sidan och hittar en artikel där mannen, vars barn blev mördade i Arboga tidigare i år, nu sitter på en bild och håller om sin nya sambo och stolt basunerar ut att de ska få barn. Och någonstans här ringer varningsklockan och dagens mest osmakliga artikel fick gott  sällskap. Därav slutsatsen att, besök inte expressen.se idag.

/Sune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0