Smutsen igen

Usch. Jag håller på att försöka kolla på det senaste avsnittet av Californication. Trots att jag sitter helt själv med laptopen i knät slog jag armarna framför ansiktet och började skrika "NEJ, NEJ, NEJ!!!" Det är så smutsigt pinsamma scener så jag vill börja gråta och gå i kloster av bara tanken.

Bara scenen efteråt där Hank försöker förklara för sin exfru Karen och sin dotter varför han råkade knulla med sin dotters pojkväns mamma är värre än nazi-tyskland.
Hank: Well you didn't tell me about the boy until the dinner party. How was I supposed to know who his mother was?
Karen: If you were not so preoccupied with sticking your dick in any hole that will have you, you might notice these things.
Hank: Yes, but you kicked my dick out of the house. You made my dick homeless. Now my homeliss dick must seek shelter from the storm.

Touché.

/Simon

Kommentarer
Postat av: Johan Wicklén

Californication har varit så freakin' jävla bra den här säsongen. Hela grejen med Runkle och "Cocy Smurf Marcy", deras koks- och porräventyr har lyft serien både ett å två snäpp.

2008-11-13 @ 12:41:03
URL: http://wallstreetradio.blogspot.com
Postat av: Baggen

Haha, Jag håller med föregående talare. Det är för mig ofattbart hur man kan råka sponsra en porrfilm med 100,000 dollar och agera "Stunt-Cock" i slutscenen.

2008-11-13 @ 18:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0