Superlördag

Så, då har superlördagen börjat för eran favoritblogg. Idag står det jobb under förmiddagen på schemat, för bägge utav oss plus Mad Mike. När så klockan slagit lite efter Arsenal-Manchester United börjar tar hela redaktionen tåget till Uppsala där vi ska delta i svenskt studentliv på riktigt. Ett dyk rakt ner i den svenska folksjälen. Vi har förberett oss minutiöst inför detta uppdrag. Vi har köpt på oss ett parti Italienskt rävgift (även känt som Fernet). Dessutom ser vi fram emot att få träffa våran mycket goda vän Josefine som lämnat ett tomt, svart hål efter sig här i Stockholm. Kan säga att i alla fall jag saknar alla helgkvällar på Snottys och fredagseftermiddagar på Nytorget med Sleven-kaffe och kedjerökningen.

En liten fråga har vi också. Vi har en fundering över att ta med en kamera och dokumentera hela våran resa för att sedan lägge upp ett längre fotoreportage på bloggen, skulle det vara av intresse för er läsare tror ni?

Det kommer vilket som bli en mycket bra dag, till och med tidningsbudet gick runt och nynnade glatt för sig själv i korridoren under morgonen, ett tecken, ett tecken!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

LÄNGTAR!!!



men, en grej; jag har slutat röka!!! sorry sune



fast jag är lika rolig som innan ändå, lovar!



ses snaaaart, pussar

2008-11-08 @ 10:03:10
Postat av: Amanda Sporre

Ja, vi vill se en dokumentation i foton! Bara ni inte bajsar i en tuba...

2008-11-08 @ 13:06:13
Postat av: amanda

vem fan använder mitt namn till att kommentera?

2008-12-11 @ 18:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0