Uppdatering från Västkusten

God dag vänner, bekanta och andra lösa förbindelser. Vad händer på Västkusten undrar kanske ni? Jo, det ska jag säga er, idag har det förvånansvärt nog inte regnat. Vi har till och med sett skymtar av solen, men som konstaterat är november den mest deprimerande månaden. Det hindrar dock inte mig och min flickvän från att ha roligt. Ikväll ska vi åka till en av Olivias bästa kompisars nya lägenhet i Masthugget (Göteborg, Rena Rama Rolf, ni kan det där). Där ska vi dricka öl och sen gå till Svanen (någon slags instutition bland indiekids i Gbg, inte lika smutsigt som Baba i Sthlm). Så ikväll blir det tyst från mig, återkommer imorgon med mer historier om Göteborg, möjligen. Simon får bjuda på den stora underhållningen i helgen tror jag. Själv lider jag av en viss Flash-ångest (mina klassvänner förstår). Adjö.

/Sune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0