Blåögd soul mitt i natten

Har lite svårt att sova, trots att jag egentligen borde. Låg i sängen och formulerade i huvudet ett betydligt mer självutlämnande inlägg. Men jag slopade den idén. Jag vet inte vem som skulle bli glad av att jag fläkte ut mitt hjärta för er. Men ni gillar smutsen, porren. Den kittlar er i gommen, tro mig. Jag vet. Jag gillar också smuts och porr. Det är mitt i natten som de allra mörkaste tankarna kommer.
Men det blir det inget av.
Istället satte jag ihop en betydligt mer konkret, mysig och skäggig lördagsplaylist. Mitt sinneslag behöver något mjukare och renare så här dags. Kalla det en midnattsmässa.



Gillade ni någon låt går den att få tag på här. Gillade ni inte någon låt så kan ni väl ge mig en hurring och be mig skärpa mig nästa gång vi ses.

/Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0