Ett liv dagen efter

Hos Simon där bor fashion som vi säger. Bara ett litet konstaterande. Så, idag lider jag lite av sviterna från nattens arbete. Vaknade till klockan tio, tyckte det var för tidigt så jag somnade om och vaknade igen, tittade på klockan och ooops så var den över ett, dags att gå opp. Frukost, kaffe, DN och en Jimmy som hade Skype-konferens i två timmar. Han och en vän ska skriva någon slags lexicon över svensk indie för japaner, japp, sådant sysslar de gamla indierävarna med. Själv var jag lite lost, fördrev en jävla massa tid med Football Manager, orkade inget annat av tankekraft. Simon ringde och jag var mest bara otrevlig och dan. Så kan det gå när inte haspen ligger på. Snart ska jag för en gångs skull promenera till Simon och spela lite xbox för att därifrån vandra vidare till Knast för att hänga med en klasspolare. Något mer har jag inte att tillägga förutom att jag hoppas Joe Biden kick Sarah Palins ass inatt hela vägen tillbaka till hålan i Alaska så vi slipper se na. Annars är det bara finanskris hit och finanskris dit. Tur att jag varken har lån, fonder eller aktier. Så jag sitter lugn i stormen här uppe på femtonde våningen. Kluckidida, haha, jag saknar min flickvän, aaaaah. Vi hörs imorgon eller så, nu ska jag dricka öl hela helgen lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0