Fredag halva veckan

Snart kan vi ringa i stora klockan som förkunnar att det är helg. Först ska jag iväg en sväng till skolan och sitta i en datasal under tre timmar. Låter inte så himla kul och det är det fanimig inte heller. Lyckades så småningom gå upp ur sängen vid halv elva. Igår var jag ute en kort liten sväng. Var på Knast med Staffan och såg Per Sinding-Larsen spela skivor och dricka lite öl sådär. Innan det var jag hemma hos Simon och våldförde mig på hans Xbox. NHL 09 är ju rätt råligt, har alltidvarit svag för hockeyspel genom åren, ända sedan NHL 94 någon gång. Utvecklingen har ju gått framåt sedan dess kan vi konstatera. Under min vistelse hos Simon hasplade sig den unge mannen ut sig att Hello Saferides skiva faktiskt var jävligt bra, han sa att den var bättre än Nordpolen. Jag höll med om att skivan är mycket bra men la i en brasklapp angående dess förträfflighet gentemot Nordpolen. Så nu sitter jag här och lyssnar på Hello Saferide, visst fan är det jävligt bra. Grymt mycket bättre än debuten om jag får säga det själv. Grammisvarningar utfärdad här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0