Hjärnförlamning

Idag ser det tomt ut på bloggen. Efter ett reningsbad utöver det vanliga har både jag och Simon drabbats av skolångest vilket i sin tur brukar leda till hjärnstillestånd. För min del blir det oftast att jag gör en massa saker jag egentligen inte behöver göra men känner att det vore skönt att få gjort. Eller så spenderar jag min tid med att göra absolut ingenting av nytta alls. Idag har det varit det andra alternativet. Dock har jag gjort ett linjalinköp och tagit upp Vanity Fair ur väskan. Nu återstår bara att våga öppna InDesign och stirra på det tomma dokumentet för vidare ångest. Med lite tur återkommer jag lite senare, men högst sannolikt kommer det inte att ske. Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0