Kreativ ångest

Sådärja, nu var det onsdag igen. Imorgon klockan tolv ska jag ha producerat en liten tidningsdummy på tio sidor. Just nu har jag inte ens öppnat InDesign så jag står fortfarande kvar på noll. Än så länge har jag ingen deadlineångest utan nu är det mera bara ett kreativt stillestånd i hjärnan. Önskar som vanligt att jag kunde vara lite mer välplanerad än vad fallet är. Så några större epos kommer inte publiceras här idag, tror jag. Simon kommer snart hit för lite verkstad. Vi ska försöka hjälpa varandra i våra skolbekymmer. Antagligen blir det brilljant eller bara pankaka av hela skiten. Nog om detta. Dags att ta fram skissblocket kanske. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0