Maraton

09:23: Ok. 23 timmar och 40 minuter till mitt reportage ska vara färdigt. Kaffebryggaren är påslagen, persiennerna neddragna. Hey ho, lets go!

10.08: Det är förbannat tråkigt. Det krävs så mycket självdisciplin så att det gör ont att inte gå in på facebook.

14:00: 3800 tecken färdiga. Lite mer än 2000 kvar. Mer än halvvägs igenom. Mjölksyran känns i hjärnan nu. Har hunnit med lite tv-spel, löpning, disk och matlagning under tiden.

16:00: 4500 tecken. Närmar mig målet. Satt ett bra tag och läste på wikipedia om Nazityskland, och om Röda Armén. Sen tittade jag på Barack Obama-talet från Virginia, bland det bästa jag har sett. Efter det försökte jag återigen öppna word-dokumentet men fastnade återigen på youtube och kollade på videos med det här fina rockbandet:



20:50: Har köpt mig 1,5 liter mjölk som jag hetsdricker i mig. 5500 tecken. Nu kör jag på i tre timmar till innan jag ger upp.

Kommentarer
Postat av: Dennis

That's a feeling I do know!

2008-10-14 @ 17:07:13
Postat av: mattsson

det är inte rock det är DÖDSPUNK!! det du:D

2009-04-29 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0