Simon och det stora blå

Repotageskivandet går på sparlåga. I stället har jag köpt NHL'09 och tänkte ligga i hård träning med Flyers, tyvärr. För den gnagande ångesten jag har haft hela den här veckan över skolarbetet, den har inte varit att leka med. Hoppas att kärleken kommer över mig snart, för att byta ut cynismen, prestationsångesten och alla episka dääämoner. Så länge slänger jag mig i böljan blå. Ska iväg och simma bort tankarna. Det är skönt att simma. Bara köra längd efter längd, efter längd. Inget annat finns i hela världen. Inga finanskriser, skoluppgifter, dåliga arbetsmarknader, räkningar. Bara det stora blå.

Kommentarer
Postat av: Baggen

"Den gamle och havet" - Hemmingway

2008-10-01 @ 19:37:25
Postat av: Simon

"...och det stora havet"- Jakob Hellman

2008-10-01 @ 19:42:31
URL: http://svartepetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0