Simon träffar kändisar

Idag har jag pratat med två kändisar. Detta utan att ens ha lämnat huset Den ene är hjärnan bakom Christian Waltz gamla hit "Wonderchild". Den andre är f.d chefsdesigner på Tiger, men som idag driver sitt eget klädmärke Blank.
Vid båda tillfällerna har en polygrip varit med i bilden. En polygrip är alltså inte en grip med två huvuden. Det är en stor tång, vanligt i rörmokarens verktygslåda.

Sen är jag förstås lite nervös inför kvällens stora derby mot Djurgården. Nog för att ful-smålänningar, boråsare och annat pack ligger före i allsvenskan. Men det spelar ingen roll. För det är alltid mycket viktigare för Bajen att vinna mot de andra två stockholmslagen än att toppa allsvenskan. Hoppas på att söderglöden kommer ge ett varmt ljus mot Solnas ständigt nattsvarta himmel.

(Liten uppdatering: Jag vet att det inte direkt var påven eller Madonna som jag träffade. Men samtidigt inte heller Åke i Kolvarp)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skakade hand med Peter Morén i torsdags...nu har jag sagt det!

2008-10-20 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0