Vikten av att synas

Vad jag har förstått gäller devisen "syns man inte, finns man inte" som rådande konsensus i Stockholms innekretsar. Därför har jag under helgen tagit några små staplande steg till att bygga mitt personliga varumärke genom appearances på några mindre nogräknade ställen.


Bild från SthlmFashion.com


Bild från Djungeltrumman


Vilka slutsatser kan vi dra utav det här bildgalleriet. Jo, dels att jag var på en klubb fullsmockat med fulla artonåringar i stora glasögon under fredagskvällen. Mer är att jag tog en runga över Götgatsbacken i söndags i jakt på ett öppet sushihak med min betydligt mer välklädda bättre hälft. Än har jag en bit kvar till att posera med sponsöl i någon klädaffär på Rodeos hemsida, stå mellan Sturecompaniets chefer på Stureplan.se eller göra ett framträdande hos The Sartorialist. Men allt är en början, inte sant så säg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0