Änna Göthlaborrrg

Aaah, Simon den större romantikern söker kärleken på höstkanten, det är fint. Simon är en fin man, än utav de bästa. Om jag vore kvinna och under 165 cm lång hade jag lagt in en stöt. Det enda problemet är väl att om man blir ihop med Simon får man mig på köpet, det är inte en lika lysande idé, fast jag kan vara rätt trevlig om jag lägger manken till.

Annars då frågar ni? Jo, det är rätt bra. Jag sitter i en säng fullastad med människroppar, vita macbooks, kläder, påsar, ipods, skor, kameror, bankdosor, räkningar och läkemedel. Idag tog vi bilen en runda in till Göteborg, inte till bokmässan utan jag lät min flickvän få shoppa av sig lite. Själv gick jag mest och muttrade med en cigg i mungipan. Gårdagens resa var väl mindre lyckad. Tack vare ett enormt jävla signalfel stod trafiken på centralen i Stockholm stilla i en halvtimma typ. Så mitt tåg blev gravt försenat så jag missade sista bussen till Frillesås. Så Olivia med far fick hämta mig i Göteborg. På tåget var det jag och 500 bibliotikarer som pimplade rödtjut eller stickade koftor. Även journalisten och författaren till "Byt namn", Klas Ekman (tidigare Erikson) skymtades på tåget med sitt ståtliga skägg. Annars hände inget spännande, lyssnade en massa på Nordpolen och så.

Ikväll ska vi på popklubb och bli askalas, fira att CSN-pengarna har kommit te maj. Återkommer imorgon. Puss puss bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0