Blääää!

Idag är det en pissdag, en mellandag där huvudet inte vill hänga med i livets tango och sätter sig på tvären. Ägnat de senaste fyra timmarna åt att planlöst och utan mening surfa runt på internet med det enda syftet att få tidfan och gå. Mest önskar jag att det blev eftermiddag imorgon så jag får sätta mig på slötåget mot västkusten och den finaste flickan. Istället blir det mest att jag försummar mitt skolarbete och allt annat av sunt vett. Nu har jag rökt för mycket, druckit fyra koppar kaffe, sorterat post, diskat, läst på Flashback och en massa annan onödig skit. För att sona mina brott ska jag ta ett reningsbad i afton med Simon. Ska simma så långt så att kroppen till slut sjunker till botten.

Borde väl kommentera något om det senaste som hänt i Finland. Men orden räcker inte riktigt till. Att samma sak händer igen måste vara djupt traumatiskt för vårat grannland. Det sjukaste är att polisen hade inne den misstänkte för förhör senast igår men beslutade att låta mannen ha kvar sin vapenlicens och pistol. Jag undrar hur de poliser som fattade det beslutet mår idag? Hemskt är bara förnamnet.

PS. En liten efterlysning bara. Om någon i min klass läser det här och råkar ha bilderna till övning 1 tillgängliga så får ni gärna maila de till [email protected]. Det skulle göra mitt liv betydligt bättre så jag slipper en ondödig resa till Flempan imorgon. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0