Hysterin är borta

Okej, nu har Coldplay-hysterin äntligen lagt sig igen och folk kan bli som vanliga igen. För min del har Coldplays Sverigebesök lett till att i onsdagsnatt sov det tre, för mig okända, människor i min lägenhet och att jag har fått träffat min minsta lillebror lite under dagarna som gått. Ur recensionerna jag sett gav Markus Larsson Coldplay en trea medan Citys Annah Björk saftar på med en femma. Vem vi litar mest på är givetvis Bladets Larsson som har störst trovärdighet. Jag är inte speciellt bitter över att jag inte var på någon av spelningarna. För nästa fredag ska jag till Liseberg och se Göteborgs största son inleda sin höstturné. Tre år utan varandra blev för mycket så nu är det dags att plocka fram sjömanskostymen och matroshatten längst in i garderoben under alla glasögonbågar, smala slipsar och trasiga converse-skor. Jag får be att få återkomma lite senare idag då skolplikten kallar (har inte varit där på en vecka nu). Men god morgon och snart är det helg, amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0