Looking for that special someone

Jag är lite trött på mitt ungkarlsliv och min snålhet. Igår åt jag micrade köttbullar och makaroner i linne och kollade på Sopranos. idag blev det en riktig fängelsefrukost bestående av vatten och bröd. Måste skaffa mig en kvinna snart tror jag, ett förhållande är nog vad som saknas i livet. Looking for that special someone.

Men just nu är det fint. Solen skiner och det är närmre 20 grader i luften. Lönen har anlänt, jag ska iväg till prisxtra och fylla på kylen några ton, jag ska lyssna på Hello Saferide och Lil'wayne på vägen dit. I skolan har jag precis fått tre veckor ledigt för att skriva ett repotage på lika många sidor. Det går bra nu, kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0