Nu har vi simmat klart

Svarte-Petter överlevde simturen också. Simon simmade vidare till Carmen medan jag tog några snabba simtag till tv-soffan. Bevittnade lite CL-fotboll och till min besvikelse lyckades vi inte spräcka Villareals nolla denna gången heller. Satte hjärtat i halsen ett par gånger, värst när Villareal duttade bollen i stolpen. Härligt dock att se våran gamle hjälte Eguren spela. För ett år sedan stod vi på Råsunda och skanderade "det finns bara en Sebastian Eguren". Nu spelar han mot europas bästa lag istället, livet har oväntade vägar ibland. Till min glädje var det inte långt borta att Arsenal fick spö mot något nogräknat ukrainskt lag, det slutade tyvärr 1-1.

I övrigt inte mycket på kontoret. Sitter och försummar skolarbetet typ. På Jimmys rum sitter tre okänningar (vänner till Jimmy) som ska sova här inatt. Ska nog gå och lägga mig nu tror jag allt. Imorgon tar vi nya frisk tag. Ska fixa skolarbete, laga mat till mina bröder och försöka hustla lite biljetter till Vice-festen på lördag. Så vi slutar i vanlig ordning med en liten cigarett och sedan sängen.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0