Simon har gärna sex med en man

Huh, får lite grav ångest över inlägget Simon skrev om mig igår. Men en miljard pengar är så hemskt mycket pengar. Tur att det hela rör sig på ett väldigt teoretiskt plan i alla fall. Mest illamående blev jag över mammas hund, det hade varit väldigt svårt att utföra såhär i efterhand. Men Simon skulle i alla fall ha sex med en man för en miljard, bara så ni vet det. Nu lämnar vi denna spekulation och lägger till handlingarna långt inne i arkivet.

Min tystnad under helgen beror mestadels på att jag varit upptagen med annat. Eller i torsdags fick jag ett hemskt sug efter att få träffa min flickvän. Sagt och gjort, efter tentan köpte jag en sista minuten biljett till Gbg och på lördagmorgonen tåg jag femtimmars-tåget till Västkusten. Roligast var att min flickvän inte hade en aning om att jag skulle komma. Så hon fick sig allt en glad överraskning när hon kom hem från jobbet och fann mig på sitt rum. Bara det ansiktsuttycket var värt hela resan. Stannade kvar i några dagar och hann med en inflyttningsfest, nya Dexter-avsnittet, lite gamla Six Feet Under-favoriter och en bilresa till Halmstad.

Hemma igen med en massa saker att ta igen i skolan, vilket jag ska ta tag i nu. Om ni vill ha lite mer antirepublikanläsning så läs Göran Rosenbergs ledare i DN idag. Gud vad bra jag mår av att läsa sådana här texter. Hoppas bara att amerikanerna fattar också.

Annars är jag fattig och redan inne på sparkontot och ränner rundor. Idag står simning, Champions League och möta lillebror på schemat.

Kommentarer
Postat av: Simon

Efter en enkätundersökning bland de manliga delarna av min klass så ter sig den här prostitutionen inte alls så konstig. Alla svarade att för en miljard har de gärna sex med män.

2008-09-17 @ 17:32:12
URL: http://svartepetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0