Testosteronsport

På grund av vissa sömnproblem jag lider av har jag ännu inte kunnat somna. Tur var så har jag flyttat in tv:n på mitt rum igen så nattens första timmar har jag ägnat åt lite äkta testosteronsport, amerikansk fotboll. Stora män i fåniga hjälmar som springer runt och pucklar på varandra hejdlöst. Precis vad en liten soffpotatis som jag behöver. Faktiskt riktigt bra underhållning om jag får säga det själv. Sista minuterna var till och med oerhört spännande och upplösningen direkt tagen ur en amerikansk film. Laget som låg under och var nederlagstippade var tvungna att göra en touchdown i matchens absolut sista sekund. Och tro fan att de gör det också, så amerikanskt, så vackert. Så det avslutades med att stora män i fåniga hjälmar springer mit varandra hoppar upp i luften och slår sina bröst mot de andras. Amerikanerna vet då hur man gör sport, ingen jävla cricket här inte.

Nu återstår bara en cigg och sen försöka sova igen. Imorgon skola, fuck me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0