Firmafesten

Då var väskan uppackad, dagens tv-serier genomtittade, Filter halvt utläst och Herren såg att det var gott. En längre berättelse om helgen kommer (kanske) imorgon när jag hunnit med att dra några timmerstockar.
En liten teaser om vad helgen innehöll:
Vakna kl. 04:30
Långa chefens volvo och köra genom Stockholm city och söderort på väg till jobbet.
Köra tillbaka efter jobbet, hämta upp chefen, IT-chefen och marknadschefen och sen köra ut alla bossarna till Vaxholm.
Åka motorbåt genom skärgården.
Köra Boda Borg/Fångarna på fortet-tävling. Mitt lag vann.
Käka middag, dricka tre sorters vin.
Fira vinsten med Fernet i baren.
Hotellrums-efterfest, jag och Dirty brottades. Brottningen startade på grund av att jag sjöng Hammarbylåtar och Dirtan är gnagare och utmanade mig på en ärlig fajt. Resultatet blev oavgjort kom vi fram till.
Sova en stund, käka frukost vid nio.
Åka buss hem, vi köper varsin trisslott och skrapar en ruta för varje station. Alla var nitlotter.
Komma hem, raka av håret för att slippa tänka på frisyrer ett tag.
Sålla ut de bästa av alla 100 korten jag tog under helgen. Funderar på att lägga upp varenda en på Facebook.

Så här i efterhand bestämmer jag mig nog för att texten ovan får räcka som info om helgen. Vi säger så.


Vinnarlaget Vaxholm 08.

Kommentarer
Postat av: Baggen

Ser ut som ett omslag till en ny HBO-serie, "The Firm" känns passande.

2008-09-29 @ 17:07:14
Postat av: Simon

Gissa vem som åker på rollen som rödbrusig irländare.

2008-09-29 @ 18:31:27
URL: http://svartepetter.blogg.se/
Postat av: Jossan

den långa killen utan hår ser mycket sympatisk ut

2008-09-30 @ 22:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0