Vad är dealen?

Ja, vad är dealen med att alla deltagare i "Vem kan slå Filip & Fredrik" är så jävla grymt osköna människor. Visserligen såg jag inte förra veckans omgång men veckans nya deltagare är ännu värre än den förste som var med. En kvinnlig betongarbetare med ett självförtroende större än Kim Jung Ils hår och bara framkallar illamående med sin självgoda uppsyn. Kul att det var huvudräkning med då hon fick sina enda poäng när Fredrik svarade fel, no pun intended. Filip & Fredrik kan ju verkligen inte vara helt nöjda med sina motståndare i alla fall. Om den här kvinnan vinner kommer jag må riktigt dåligt. Som tur var vet jag att jag slipper se de två kommande avsnitten då jag imorgon sitter på ett tåg och på torsdag är ute i Göteborgsnatten med öl och dans.

/Sune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0