Vet inte om jag vill

"Vet inte om jag vill
vakna en gång till
så jag håller mig vaken"

Textfras tagen ur Nordpolens dystopiska "Vem har sagt". Och det var länge sedan en textfras på det sättet lyckas sammanfatta det jag känner. Söndagsångest all over, två papper med olika termer från grafisk design och typygrafi som ska förklaras till imorgon. Är lite mer en halvklar men har kört fast. Ute är det mörkt och lite småkyligt. Rätt tyst är det också, bara så tyst det kan vara en sen söndagsafton. Snart börjar en ny vecka, början känns trist men från och med onsdagkväll tror jag det kommer bli ett fenomenalt crescendo. Lite kort vad som händer i veckan så ni vet!

Måndag: Skola 9-16, sedan Entourage och skolarbete
Tisdag: Skola på förmiddagen, egt arbete på eftermiddagen, kvällen simning med Simon
Onsdag: Göra klart skolarbetet. Klockan 17.06 går tåget till Göteborg, framme i Frillesås vid 23.25
Torsdag: Gå på Svanen (popklubb på Jazzhuset, efterföljare till legendariska Gump)
Fredag: Håkan Hellström på Liseberg
Lördag: Anna Järvinen på Liseberg (Nordpolen spelar på Storan, sugen på det med)
Söndag: Vila

Ska pilla lite mer med mina ord och sen knopfen. Godnatt och tack för den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0