Vika in hovarna

Sååååå, kvällen övergick äntligen till natt. Natten är dygnets bästa tid enligt mig själv. Om jag gick önska en sak skulle det vara att jag fick vara upp längre på nätterna. Det är tyst och lugnt, ingenting händer och äntligen kan man försöka ställa in fokus här i livet. Dagen kan mestadels sammanfattas med ett större misslyckande. Mina planer på att utföra en större del av veckans skolarbete lades på is och det är väl mestadels just det som svider lite. Annars har den väl varit okej, men skolan drar alltid ner betyget, så äre. Kvällen peakde väl någon gång under aftonens Seinfeld-avsnitt som bara var sådär brilljant som Seinfeld kan vara. Fick upp humöret lite och gjorde en runda i Piratviken. Kom hem med Hello Saferide och Dungen. Om natten fick vara lite längre hade jag hunnit lyssna igenom bägge, nu skrapar jag lite på Hello Saferide ytan bara. Vad som återstår är dagens sista rök och att ta stegen upp för att vika in hovarna för dagen.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0