Inne/inte tar en akademisk kvart

Vi inser mitt i vårat playlist-skapande att vi glömt vårat kära koncept med en Inne/inte-lista. Så vi gör en kort revival idag och förhoppningsvis kommer vi igång till helgen med ännu en lista. Bo Ya!

Inne

Svarte-Petter Soundsystem:
Kom på lördag så får ni se. Kommer ni inte, så är det erat fel!

Malmö:
En jävla stad det.

IPRED:
Efter IPRED:s intrång i våra liv har vi istället för att syssla med nedladdning av obskyra tv-serier och skivor äntligen fått tid till att göra vettiga saker som att läsa böcker och onanera.

Promoe - Svennbanan:
Vårens låt, vi har redan tipsat om den här på bloggen fortsätt att lyssna,

McDonald's:
En restaurang man lär sig uppskatta mer och mer ju äldre man blir.

Inte

Falafel-priserna i Malmö:
I helgen kostade det 25 kronor för en falafel. Sist jag (Simon) var i Malmö fick man betalt för att handla falafel.

EU: I Bryssel och Strasbourg samlas skiten. Det finns vid ingenting positivt med EU. Avgå, avgå alla!

Fylla 24 år: Åldersnojan here we go! Nu börjar det kännas att man fan borde kommit någonstans i livet. Men likt förbannat är jag i samma stadie som jag var när jag fyllde nitton, fy fan! (Sune)



Kommentarer
Postat av: Dennis

I FRED-lagen borde de ta upp!

2009-04-23 @ 00:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0