1979

Kvällen blev allt rätt trevlig ändå. Tre pojkar, lite ale, lite ljus lager, ett halvt kilo chips och två torra män över 60 på tv:n. På spåret gick bättre den här gången då vi fått förstärkning av en historiker. Vi hamnade någonstans kring 25 poäng, mycket tack vare min tia på Salt Lake City. Imorgon är det återigen jobb och efter jobb inspelning av radio, hemskt trevligt. På aftonen blir det ännu ett besök från den gamla, fina vänskapskretsen. Karin har tagit sig mod och lämnat Danmark för ett besök, det uppskattas här på S-P. Så det blir nog några öl på det imorgon med.

Har de senaste dagarna av någon outgrundlig anledning kört Smashing Pumpkins "1979" på repeat de få gånger jag haft tid till att lyssna på musik i min ensamhet framför datorn. Så jag bjuckar på videon som jag minns att jag gillade förr i tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0