Blogg in a coma

Helgkoman som brukar landa på den här bloggen, ja, till helgen har som vanligt infunit sig. Vi mäktar med korta små inlägg, kanske fem, sex rader som mest. Det är lite skämmigt att nu när man är ledig så gör man allt annat än och blogga. Vi ska jobba på att förbättra oss men som jag ser det gör sig vår blogg fortfarande bäst på måndag-onsdag, då brukar inläggen bli som bäst, om ni någon gång undrar. Varför det faller sig så är inte lätt att förklara. Kanske för att kraftreserven minskar för varje dag som går under veckan och det tar hela lördageftermiddagen plus söndag att fylla på med energin, så kommer vi igång igen på måndagarna. En evig nedförsbacke kan vi nästan kalla det, eller cirkel, jag vet inte riktigt. Ägnar mig åt fotboll istället. Ser mer än gärna att även Liverpool kryssar idag och med David N'Gog på topp har jag svårt att se annat. Så nog om  detta, nu till annat. Ikväll ska vi träffa Karin a.k.a. Draken, ska bli hemskt trevligt! Ha en trevlig lördagkväll, gör inget Svarte-Petter inte skulle göra...

Kommentarer
Postat av: nedda

nu är helgen över så nu får ni blogga!

2009-02-09 @ 12:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0