Dagens händelser

Även på ett personligt plan har dagen innefattat vissa stora händelser i mitt liv. Min röst har hörts på P4 Radio Stockholm under dagen. Om ni är besatta får ni leta upp det själva, min enda ledtråd är att inslaget jag deltog i var med någongång idag kring 15.26-15.27-tiden. Noterade även att mannen som ställde frågorna använde sig av en Marantz, det vill säga en exakt likadan makaper vi arbetar med för tillfället i skolan. Sa givetvis ingen om detta utan svarade på mannens frågor och gick sen därifrån. Det andra som hänt är att min tv-dosa är vid liv igen. Efter att växlat batterier från en fungerande dosa till den ej fungerade hände ingenting. Efter ett inköp av nya batteri och byte funkade helt plötsligt dosan igen vilket betyder att jag numera slipper titta på kanal ett hela tiden (vilket i och för sig är rätt bra då ettan är den kanal jag helst skulle vilja ha det bara fanns en kanal). Så ikväll har jag för första gången på länge haft möjligheten att titta på till exempel Seinfeld, vilket jag också gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0