Dåså

Ja, om några få minuter ska jag bege mig till Stockholms Centralstation för att ta emot Olivia, som nu officiellt flyttar in här i min lilla lägenhet. Och det ska bli så jävla skönt. Om ni har provat på distansrelationer så vet ni vad det innebär, om ni inte gjort det så kan jag kort säga att det tar på krafterna. Särskilt om ingen av parterna är några större fans av att prata i telefon. Jag får väl passa på att tacka Halebop som gjort så att det inte blivit speciellt dyrt att hålla igång samtalen. Första månaden vi träffades hade vi olika abonnemang och jag tror jag säkerligen gjorde av på närmare tusen kronor enbart på mobilsamtal den månaden. Nu är det dock slut på allt detta telefonerande. Strax finns min stora kärlek inte mer än några meter bort. Ooops, nu blev klockan mycket, dags att fara iväg då. Men jag hör av mig. Ha det så bra vänner och läsare.

Kommentarer
Postat av: Ida

åh sune jag är så glad för din skull. för er skull. vad upplyftande med lite lycklig äkta fin kärlek i februarimörkret.

2009-02-25 @ 23:45:36
URL: http://thereisaparty.blogs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0