Firmaskiva

Ja, det där firmafesterna asså. Helt fantastiska i vissa synvinklar, totalt livsfarliga i andra men när man vaknar morgonen efter och ska till skolan är det lätt att förbanna sig ordentligt. Liksom var det nödvändigt att ta den där taxin till Stureplan? Njaa, svarar vi på den frågan och låter ångesten ta mig senare, det kommer, jag lovar. Måste klara av lite skoarbete först. Ett glädjeämne var att jag fick Hammarby Fotbolls styrelseordförandes visitkort, lite roligt det, han tror på Freddy i år. Sen undrar jag givetvis om Simon fick ligga med Blondinbella eller inte? Svar kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Baggen

Taxi till Stureplan? Hooka up med Blondinbella?

Ingen arbetarromantik här inte...

2009-02-20 @ 10:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0