Fulaste lag vinner

Min gode klasskamrat och samarbetspartner in crime för tillfället, Oscar Broström, lanserade igår en teori om att fulast lag vinner Premier League och menade med detta att värvningen av Andrej Arshavin skulle bättra på Arsenals chanser att ta hem PL-titeln i år. Om denna teori stämmer måste jag dock säga att värvningen inte ens kommer nära att rubba på Manchester Uniteds chanser. Jag tänker nedan visa några bildbevis på att United har spelare vars utseende inte är allt för fördelaktigt.

Vi börjar med den gamle trotjänaren och lagkaptenen Gary Neville


Gary bjuder på ett klassiskt handbollsutseende, inte mycket som ser speciellt rätt ut helt enkelt. Bara här övertrumfar United allt övrigt motstång.

Vi går vidare med en annan av Uniteds äldre garde, Paul Scholes


Uniteds svar på Pierre Thorsson. Rödlätt och lite hår här och var.

Näste man blir givetvis min stora kärlek, Nemanja Vidic


Han ser inte speciellt trevlig ut va?

Och jag avslutar detta med trumfkortet framför alla andra. Ni kan säkert lista ut vem


Vi har ingen mindre en Shreks lillebror i laget. Med en spelare som Wayne Rooney är det snudd på omöjligt att inte vinna ligan om devisen fulaste laget vinner.

Givetvis finns det bubblare som Dimitar Berbatov och Edwin Van Der Sar, men vi ska inte få hybris inte. Så om någon annan har bildbevis på att något av de andra topplagen kan mönstra en mer vanskapt laguppställning så har ni rätt att tala. Annars konstaterar vi att det blir guld igen.

/Sune

Kommentarer
Postat av: Oscar

Och då kvalade varken Tevez eller Rio Ferdinand in på listan.

2009-02-04 @ 17:27:31
URL: http://oscarbrostrom.blogspot.com
Postat av: Sune

Jag ville inte skrämma motståndarna helt med Tevez, haha, nej jag glömde bort Tevez. Men då kan vi konstatera att United med Ronney/Tevez på topp kan mönstra ett av de mest vanskapta anfallen i historien.

2009-02-04 @ 17:49:02
Postat av: Allmighty Gerrard

Christina Ronaldo då? Hans utseende är väl bara fördelaktigt bland fjortonåriga tjejer med vita savannbyxor, svart string och buffalos.

2009-02-04 @ 18:17:10
Postat av: Sami "Niven" Hyypiä

Christina Ronaldo gäller bara om devisen "fittigaste laget vinner" också gäller.

2009-02-04 @ 19:06:17
URL: http://svartepetter.blogg.se/
Postat av: Sune

A-ton: Vad jag förstår så går Fernando Torres nog hem lika bra i samma målgrupp då det är väldigt svårt och se om han är 12 eller 14 år.



Och visst är Ronaldo lite fittig allt, men så länge han inte pippar med sin morsa och spöar dj:s som vägrar sätta på Genesis, jag upprepar, Genesis, så är väl inte den stora åttan så mycket att räkna med, plus ett gult kort för filmning i söndags, vilken man...

2009-02-04 @ 20:02:57
Postat av: Tona

Torres går nog snarare hem hos helylle-tjejerna, något jag respekterar bra mycket mer ;)



Bara att dj:n var Manure-fan var skäl nog att ge honom spö, börjar han sedan häckla Stevie för att han vill höra Phil Collins (som f.ö Ol' Dirty Bastard har gjort covers på) förtjänar han en flaska i huvudet. Att Gerrard inte golar ner sina polare utan hävdar att han inte sett nåt tycker jag är fint.



Jag gillar inte heller att se våra spelare lägga sig, men under en karriär blir det några filmningar, vill nog hävda att det inte finns några undantag.



2009-02-04 @ 21:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0