Ledig onsdag

Idag var jag inställd på att det skulle fortsättas med radioredigeringen under eftermiddagen. Men under förmiddagens DN-plöjning fick jag ett sms från Oscar, partner in crime, som förklarade att han var bakis och seg samt undrade om vi kunde ta kompledigt idag. Inte mig emot tänkte jag och nu sitter jag här med en hel dag utan några planer alls. Simon är och jobbar så han kan vi räkna ut ur leken, vad ska jag göra? Göra iordning lite i lägenheten vore väl inte så dumt då lägenheten kommer få en rejäl påfyllning av saker till helgen, men mer vill jag ha. Kanske gå en sväng på stan och handla saker som behövs, boka en klipptid kanske, försöka ordna restaurangbord på lördag och avboka en tandläkartid i Rydaholm nästa vecka. Fast inget låter ju speciellt roligt men ack så nödvändigt att göra, plus att jag har en hemtenta att slå i sak med och en blogg att underhålla. All work and no play!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0