Mycket nu!

Jag kan tala både för mig och Simon och säga att det har varit mycket idag och det är inte över än. Simon har arbetat hela dagen, jag har bråkat med hemtentor, filmkameror och städprylar. Alldeles strax ska vi ut tillsammans med Baggen för att dricka öl och kolla på fotboll. Fira min sista kväll i ensamhet. För imorgon flyttar Olivia in och livet som jag kände det innan kan jag säga hejdå till. Men jävlar vad trevligt det ska bli och jag ser verkligen, verkligen i fram emot imorgon. Men mer om detta en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hurra och hälsa Baggen!

2009-02-24 @ 20:58:26
Postat av: Josefine

jävlar vad kul att O flyttar in. Ska bli kul att se henne! kramr

2009-02-24 @ 23:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0