Om jag fick göra ett tv-program

Har också snokat fram ett ångestframkallande fotoalbum på Facebook. United Mångadsexemplar of Värnamo hade dildoparty. En kvinna visade murran när hon testade en sexleksak. Tror att det var en vibrator av något slag. Sen var det en massa bilder från Harrys. Subkulturerna gothare och kickers verkar dominera spelfältet i min gamla hemmapub.
När jag blir nästa Fredrik Virtanen ska jag inte sända från Spy Bar. Mitt program ska vara en talkshow som heter "Hjälmefjord+ sällskap, direkt från Harrys Värnamo."
Gäster: Gert Fylking berättar om ny, häftig musik. Pernilla Wahlgren och Street Church Värnamo gör enkät på storgatsbacken. En småländsk VD kommer prata om Gnosjöandan. I slutet spelar Takida sin nya singel. Själv ska jag visa hur man hänger sig med en MQ-påse över huvudet. Osa för gästplatser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0