Radioelvis

Idag har jag haft det "ledigt" kan man säga. Från början var det tänkt att jag skulle spela in ett personporträtt med radio. Bara jag hör orden "att spela in radio" kommer kräkreflexerna och yrsel i huvudet. Finns ingenting jag hatar mer än att spela in radio, därför har jag med gott samvete gått och skjutit på det här i några veckor. Tills idag då jag bestämde mig för att "nu fan gör jag det här". Efter några timmars psykiska förberedelser tänkte jag ge mig av men innan jag sprang ut gjorde jag en rutinkoll så min kära Marantz (bandspelare) fungerade. Och tro fan att idiotfanskapet är totaldöd, den vägrar starta, har provat i över två timmar för att få igång bandspelarjäveln. Ingenting händer och alla timmar av psykisk förberedelse och ångestattack helt åt helvete i onödan. Jag gav helt enkelt bara upp, så nu sitter jag håglös och tänker göra absolut ingenting. Möjligen ta fram hammaren och låt Marantzen få sig lite metallsmak. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0