Sommar i Småland

Helt bortslösad har inte den här veckan varit, även om skolan gjorde sitt bästa. Efter att vi fick en idiotenkel uppgift i måndags att göra på hela denna veckan ringde som tur var min chef. Så jag har jobbat i två dagar. Det värsta är att jag fortfarande ligger minus efter mitt bortslarvade SL-kort. Men, men. Pengar är till för att slösas, vi ska konsumera oss ur krisen. Något sånt säger experterna. Vidare till lite mer snack om jobb.

Igår fick jag ett erbjudande jag inte kunde säga nej till. Det blir en sommar i Småland, hoppas att några tappra själar också kommer att vara där. Jag kommer vara i Växjö och arbeta som webbredaktör på Smp. Det ni! Precis en sån medgång jag behövde just nu.

Ja, just det. Stort grattis till Victoria och Daniel., eller något. Snälla adoptera ett barn från Mali nu. Det hade varit så sjukt coolt att få en svart kung. Det slår president med hästlängder. Nu ska jag jobba på min redaktörslook. Ska trä på glasögonsnoddarna på brillerna, börja röka John Silver utan filter och titta på illasittande skjortor. Tjenis, tjenis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0