Sova?

Klockan tickar på, den har redan börjat närma sig två och det är lite jobbigt. Borde ju rimligtvis känna mig en aningens trött nu tycker jag allt. Så äro icke fallet utan John Blund vägrar infinna sig för tillfället. Att släcka lampan och försöka välkomna sömnen kanske vore en god idé. Fast det är svårt, för finns det något jag ogillar mer än att inte sova så är det alla tankar som dyker upp i väntan på sömnen. Jag använder tiden med att göra oväsentligheter istället. Uppdaterar mitt RSS-flöde lite, tjyvröker under köksfläkten och bara låter tiden försöka göra sitt med mig. Men men, tids nog somnar la jag med, bara inte nu. Får väl ta en promenad med herr Ågren under tiden.

En glad notering är att ryggsäcks-Martin äntligen lyckades trolla fram ett betyg på webbpublicering för internet vilket betyder att jag kirrade 22,5 poäng under förra terminen. Bra för att smörja CSN och andra myndigheter.

Jag kan väl även bjuda på en fenomenal Feist-remix signerad Boys Noize som jag konstant nynnat på under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0