Systrarna Moderniteter

Ja, nu har hemmet fått påfylling med folk. Så numera bor systrarna Moderniteter här. Det talas mycket om kläder, frisyrer, skor och andra modebloggerskor. Spännande detta, verkligen. Amanda ska iväg på någon AA-fest (inte anonyma alkolister, även fast andra som går på den festen skulle behöva det) och håller på och göra sig iordning med allt vad det innebär. Jag och Olivia är något mer asketiska i vårt liv och ska toppa kvällen med lite matlagningen som förhoppningsvis doftar väl. Stör mig nämligen på mina grannar som varenda jävla dag lagar mat som luktar väldigt gott i korridoren. Särskilt när ens egen kost inte sällan består av typ köttbullar & makaroner. Tur att Olivia inte gillar sådan mat så nu har jag en god chans att ändra på mina kostvanor. Ikväll blir det ungsrostade rotfrukter och någon veggo-biff till det. Fina fisken säger jag, haha. Simon är iväg och äter "ett djur som hade ett namn innan" enligt han själv. På lördag blir det fest här, kom kom kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0