What's with this homies, dissing my girl


Buddy Holly 1936-1959

Helgen har gått i ett vertikalt läge. Igår med salt'n'vinegarchips framför lite melodifestival innan jag kollade om Tropa De Elite. Sen bekämpade jag terrorismen med Rainbow Six-killarna. De bästa tv-spelen görs av republikaner.
Har fortfarande inte hämtat mig från den ekonomiska kris som mitt borttappade SL-kort innebär. Känner mig som en bilfabrik i Trollhättan.
För söndagen står ingenting på schemat, mer än att bestämma mig för om det är Buddy Hollys fel att den här bloggen finns. Hur som helt har jag bestämt mig att förvalta musikhistorien i dag. Det betyder att jag bara får lyssna på musik från Kalla kriget. Som Buddy Holly, Scott Walker, B-52s och annat från Kennedy-klanens glansdagar.

/Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0