Jobbslang

Det är lite lustigt det här med slangord på jobb, Språket man talar på arbetsplatsen har sin egen prägel och jag antar att det är så på de flesta arbetsplatserna. Mitt nuvarande jobb ute på ett trevligt vitvarulager i Jordbro är inget undantag. Ibland blir det nästan lite för mycket. Epitetet "elvis " har till och med min kära flickvän börjat använda och jag lovar att det ordet används över hunda gånger under en normal dag i Jordbro. En av våra nya killar uttryckte igår att han inte fattade ett jota av jobbslangen, vilket är normalt. För om någon som inte har något med tretti att göra kan tyda följande lilla statuskommentarsrad direkt tagen från Snokbook så säg till!



Eder utsände man i Jordbros krassa verklighet
Sune

Kommentarer
Postat av: yaldahir

nu får ni fan ta och uppdatera! nu blir jag arg!

2009-07-16 @ 09:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0