Dazed & Confused

Godmorgon igen. Livet på Hagagatan flyter på rätt bra. Har brytit mig in i mina grannars lägenheter med biffen och bananen hela morgonen. Vi har mätt storlek för balkongdörrar, till sommaren blir det balkonger. Av förklarliga skäl ska jag själv inte ha någon balle (bor på bottenvåning). Men det är bra nyheter. Dels får jag hela innergården för mig själv, 100 kvadrat med utemöbler. Nu ska jag bara övertyga Musse att montera en basketkorg på sitt balkongräcke.

Annars så är det redigering på schemat. Vi ska kopiera valfri tidnings layout och göra två uppslag. Så nu sitter jag och letar typsnittet som Jefferson Hacks Dazed & Confused har på sina rubriker. Om någon mot all förmodan vet något så tveka inte att höra av er.



Typsnittet längst ned till höger, då'rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0