Kulturskymningen

Sista andetaget innan råtthjulet drar igång imorrn igen. Söndag är vilodag, tillika Herrens dag. Därför kommer inte några osmakliga fräckisar att publiceras idag. Vem vet, ni kanske inte är så ledsna över det?
Mina ambitioner med söndagen var att bli mer kultuverad. Det började bra med att läsa DN i 2 timmar. Sen käkade jag snabbmakaroner och ville åka till Moderna Museet. Sune orkade inte, han ville gå på bandy. I tron om att kulturen bor på västkusten ringde jag Stursk.
Hamnade till slut på Stockholm stadsmuseums filmutställning tillsammans med några boråsare. Antalet Kenny Starfighterprylar tog ned kulturpoängen. Söndagen slutade med Burger King, xbox och en titt på sportbladet. Imorrn ska jag raka polisonger och köpa truckerkeps. Nu blir det sängen för kulturskymningen. One love.

/Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0