Lördag i korthet

  • Jobbade några timmar, större delen av tiden körde jag truck. Fick små kickar av plocka ner tvättmaskiner fem meter upp i luften.
  • Pratade med Frida i 45 minuter och tog igen våra liv. Något som borde göras oftare, med fler vänner. Vad gör ni egentligen?
  • Gick till NK och köpte en skjorta från Velour, bilder kommer senare när min fotograf kommit hem. Baggen köpte chinos, stiligt blev det.
  • Försökte mig på att göra pannkakor, resultatet blev väl inte det bästa. Antar att pannkakskonst är en träningssak.
  • Tittade lite på Robinson, saknade Anders Lundin och SVT. Blev smått chockad av reklamavbrotten till och med.
  • Baggen och Simon kom förbi, vi såg på fotbollen, drack oss hyfsat fulla, rökte under köksfläkten och gick vidare.
  • Dansade disco nere i källaren på Marie Laveau. Slow Bow är möjligen en ny favorit kanske?
  • Vid klockan två stängde de och klockan blev helt plötsligt tre. Gick hem i natten, hungrig men stod emot mina djävlar på axeln som ville ha fyllemat.
  • Fyllestädade och diskade innan sänggång.
  • Uppggång vid 14.30 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0