Ny mobil, nya bekymmer

Min gamla mobil valde att någon gång under helgen att begå ett långsamt självmord. Detta visade sig i form att skärmen blev svart, men vid omstart brukade den fungera igen. Men någon gång under gårdagen valde den att göra slut på det lilla liv som fanns kvar. Rådvill som jag var löpte jag in på The Phonehouse som ligger i Skrapan och tog en rätt fräsig mobil om jag får säga det själv. Det är liksom första gången jag faktiskt skaffar en mobil som inte ligger i lågprisklassen. Givetvis en SonyEricsson, något annat går verkligen inte för sig. Ingen jävla iPhone eller Nokia. Kan inte helt mac-koncepta mitt liv så en SonyEricsson W902 är nu i mina ägor.

Nackdelen är då den att alla min telefonnummer som fanns på den gamla mobilen är borta, så jag ber ni vänner som har mitt nummer om en tjänst. Nämligen skicka ert nummer till mig, gärna med namn så jag vet vem det är. Om ni har Halebop är det en fördel, för så kan jag ringa er gratis sen, fast jag ringer inte så mycket, men ändå! Tack på förhand.

/Sune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0