Skita i vinsten?

Idag vann jag två biljetter till SVTs sorgebarn Popcirkus. Nägon som vill gå? Kleerup, Adam Tensta och något mer ska uppträda. Det är lätt att förstå att programmet inte alls har lyckats locka tittare. För smala artister för den breda publiken, och vice versa med den smala publiken. Ett renodlat underhållningsprogram som ska samla alla framför soffan är svårt att göra, speciellt med bara JC/Växjö-rock. Eller något. Ni fattar vad jag menar.
Men nu har jag fått två biljetter, trots allt värda 300 kronor tillsammans. Vän av ordning och snål smålänning har alltså bara ett alternativ. Annars förlorar jag 300 pix, trots att jag hellre skulle vilja stanna hemma och uppdatera RSS:en på bloggar. Fan också.

/Simon

Kommentarer
Postat av: nedda

alltid ska växjö förnedras, alltid.

2009-03-17 @ 21:25:31
Postat av: Simon

Inte dagens Växjö, Nedda. Tänk år 2004, tänk Växjö, tänk the sounds, skinnjackor, spretiga frisyrer och smala crockerjeans (cheap monday hade inte kommit än).

2009-03-17 @ 22:17:13
URL: http://svartepetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0