The Death of the hemmafixare

Sådär, då var min korta karriär som hemmafixare slut. Förra veckan var min far här och vi skruvade upp en tavellist, en spegel och ett hyllplan på väggen. Det gick rätt bra, tack vare att min far var med. Själv är jag väldigt handikappad med allt som kan kallas hammare, borrmaskin och sådana ting. Jag kan på min höjd skruva ihop en enkel Ikeamöbel, men mer är det inte. Så idag skulle vi slå in en tavelkrok i en vägg och under tiden jag hamrar hör jag ett väldigt brak från andra rummet. Då har givetvis hyllplanet vi skruvade upp förra veckan rasat ner. Det kunde gått värre, inte så mycket grejer gick sönder trots att det stod en hel del värdefulla saker på en låg hylla under. Istället blev det några fula märken i den undre hyllan och några tomma hål i väggen. Nu bestämmer jag mig för att aldrig mer leka hemmafixare, no more.

/Sune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0